پالت چیست؟
نوشته شده توسط : امین

پالت چیست؟

یک قطعه و یا وسیله ای که به منظور انبار کردن مواد و کالاها گوناگون و یا برای جابجایی کالا ها به وسیله ی جک های دستی ولیفتراک استفاده می شود.

شرکت ایران پلاستیک پالت در زمینه تولید و عرضه:  پالت پلاستیکی ، پالت پلاستیکی دست دوم و باکس پالت پلاستیکی  فعالیت میکند

پالت ها را از 3 نوع ماده ساخته میشود: پالت چوبی، پالت فلزی و پالت پلاستیکی

به منظور حمل و نگه داری کالا در وزن های متفاوت این پالت ها را در ابعاد متفاوت با قدرت تحمل وزن مختلف ساخته میشود. در زمان های گذشته قبل از آن که پالت های پلاستیکی تولید شود و در جهان عرضه شود از پالت های چوبی و فلزی استفاده می شده است اما با تولید پالت های پلاستیکی استفاده از پالت های چوبی و فلزی منسوخ شد.

مزایای پالت پلاستیکی

سبک و بهداشتی بوده و در عین سبک وزنی میتوان بار های سنگین وزن را تحمل کند و از قدرت تحمل بالایی برخوردارد است. پالت پلاستیکی به نحوی طراحی و ساخته شده است که علاوه بر نمای زیبا به علت طراحی بسیار عالی دسته بندی را بسیار آسان میکند. پالت های پلاستیکی دارای رنگ بندی گوناگون میباشد که میتوانید در هنگام دسته بندی از رنگ آن ها به عنوان نشانه استفاده کنید.

پالت پلاستیکی به علت استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب در هنگام ساخت دارای  قابلیت انعطاف پذیری و ضربه گیری می باشد و در برابر آب و هوا و یا مواد شیمیایی و سمی مقاوم میباشد. به پالت پلاستیکی به علت ویژگی انعطاف پذیری به بار و کالا آسیبی نخواهد رساند.

پالت های پلاستیکی به علت جنس عالی و با کیفیت خراب نمیشوند و شما میتوانید بعد از استفاده آن ها را به فروش برسانید.





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: