خرید جک پالت پلاستیکی دست دوم یا جک پالت جدید
نوشته شده توسط : امین

 

هنگامی که می خواهید یک قطعه، دستگاه یا یک وسیله خریداری کنید، مهم ترین سوالی که برای شما پیش می آید این است که یک دستگاه جدید بخرید بهتر است یا یک دستگاه دست دوم پیدا کنید؟

هر دو خرید برای شما می تواند مزایا و معایبی داشته باشد.

بی شک مهم ترین اصل برای مالک یا مدیر بخش بودجه بندی، خرید دستگاه یا محصول با کم ترین هزینه و قیمت می باشد. بر اساس همین خرید جک پالت دست دوم می تواند در نگاه اول انتخاب خوبی به نظر برسد چرا که همیشه قیمت آن نسبت به نمونه جدید و نو خود کمتر است. اما از آیا این انتخاب درست است؟؟

هنگامی که شما جک پالت پلاستیکی دست دوم تهیه می کنید معمولا ضمانت کارخانه سازنده را به همراه ندارید.

دقت کنید که برای خرید جک پالت دست دوم شما نیاز دارید که از جک پالت دیدن کنید اما هنگام خرید جک پالت جدید در صورت دانستن مدل و مارک جک پالت، لازم نیست برای بررسی و مشاهده آن به کارخانه و فروشگاهی بروید، می توانید آن را سفارش دهید و در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

در هر قطعه یا دستگاه از تجهیزات صنعتی، مراقبت و روش های صحیح نگهداری باید رعایت شود، وقتی شما جک پالت دست دوم می خرید، دشوار است که بدانید برای نگهداری آن توجه و زمان مناسب به کار برده شده است. این غیر ممکن است که بدانید از دستگاه به چه نحوی استفاده و نگهداری شده است. مگر این که از منبعی که قرار است جک پالت را خریداری کنید، شناخت کافی داشته باشید و مورد اعتماد شما باشد.

مورد دیگری که هنگام خرید پالت پلاستیکی دست دوم باید توجه داشت این است که تکنولوژی هر روز در حال گسترش است. مدل های جدید با امکانات تازه وارد بازار می شود. ممکن است هنگامی که جک پالت دست دوم خریداری می کنید، این دستگاه کارایی و بهره وری مدل جدید را نداشته باشد.

خرید جک پالت پلاستیکی دست دوم جدید به شما این امکان را می دهد که از تمام خدمات پس از فروش مانند گارانتی، تعمیر قطعات توسط متخصصین و ... بهره مند شوید. هم چنین یک دستگاه کاملا تمیز و بدون نقص در اختیار دارید.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: