گندزدائی باکس پالت پلاستیکی
نوشته شده توسط : امین

حشره ماده از جاهای کثیف و آلوده خیلی خوشش می آید. معمولا در درزها یا محل وصل شدن تخته پالت به همدیگر تخم میگذارند در چایی که همیشه پر از گرد خاک است. بهار و اوایل تابستان وقتی است که باید گوش به زنگ بود. چون همان وقتایی است که این حشرات موذی تخم ریزی می کنند. مهم ترین کاری که میشود کرد تمیز نگهداشتن پالت های چوبی و یا گندزدایی باکس پالت پلاستیکی است. اگر مقدار حشره زیاد باشد و مبارزه جدی تری بخواهد باید به نیروی کمکی متوسل شد.نیروی کمکی همان کارشناسی سمپاشی و یا شرکتهای گندزدایی پالت است که از عهده تار و مار کردن حشره ها به خوبی بر می آید و نسل آنها را منقرض می کند.می گویند این حشرات مخصوص چوب که از خانواده سوسک ها هستند عمر یک ساله دارند اما نوزاد آنها می توانند چندین سال لای درز باکس پالت پلاستیکی پنهان بمانند و متاسفانه همان موجود خبیث تازه از تخم در آمده است که پالت را از بین می برد.پالت چوبی را باید از شر چهار حشره خرابکار و مزاحم نجات داد.

گرما و تاثیر ان بر روی باکس پالت پلاستیکی

برای پیشگیری از صدمه دیدن باکس پالت پلاستیکی بهتر است درجه حرارت محیط را کم کم اضافه کنید تا ظرف یک هفته به تدریج به درجه مطلوب برسد. مهمتر اینکه رطوبت محیط را زیاد کنید. رطوبت محیط اگر بین 50 تا 65 درصد باشد خیلی خوب است. در ضمن پالتها را نباید نزدیک به در یا پنجره که مرتب باز و بسته می شود قرار بدهید. *نهوا مراقبت از پالت گرمای مطبوع دشمن پالت های چوبی است.اگر به پالت های چوبی به موقع رسیدگی نکنید بعد از مدتی شبیه به کندوی زنبور عسل می شوند.پس احتیاج به قوای کمکی دارد تا سالم بماند به این ترتیب پالتهای چوبی که ممکن است در شرایط طبیعی قرن ها دوام بیاورند در مدت نسبتا کوتاهی آسیب می بینند و اگر به آنها رسیدگی نشودغیر قابل استفاده می شوند.

اما بهترین روش برای گندزدایی باکس پالت پلاستیکی استفاده از گازی به نام متیل بروماید میباشد که پالتها را ضدعفونی میکند، تمامی شرکتهایی که کار ضدعفونی و گندزدائی پالت را انجام میدهند باید دارای گواهی گندزدائی از اداره بهداشت را داشته باشند.





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: