مزایای پالت پلاستیکی دست دوم
نوشته شده توسط : امین

پالت چوبی یک انتخاب سنتی می باشد اما با پیشرفت صنعت پلاستیک در ایران و جهان پالت پلاستیکی دست دوم هم به عرصه حمل و نقل کالا وارد شد و یک انتخاب قابل قبول می باشد.

در مقایسه پالت چوبی و پالت پلاستیکی دست دوم  خرابی کمتری نسبت به پالت چوبی دارد و جراحات کمتری به کارگران وارد می کند و همچنین طول عمر بالاتری دارند اما بعضی از شرکتها هنوز به این فواید نرسیده اند و مقداری زمان می برد تا متوجه شوند که استفاده از پالت پلاستیکی نوعی سرمایه گذاری است.

اگرچه پالت پلاستیکی دست دوم  گرانتر از پالت چوبی می باشد اما آن ها مستحکم تر با دوام تر و سبکتر از پالت چوبی میباشند همچنین آن ها دافع آب (ضد آب ) مقاوم در برابر آتش وتجدید پذیر می باشند.

همچنین آنها به دلیل عدم شکستگی و نداشتن میخ و چوب شکسته صدمات کمتری در انبارهای کالا به محصولات و کارگران وارد می کنند .

همچنین پالت پلاستیکی دست دوم  به دلیل اینکه می توان اسم شرکت ها را روی آن حک کرد و رنگ آن را نیز تغییر داد کمک شایانی در زنجیره تامین و پخش در تمام دنیا نموده است .

همچنین یکی از مزایای دیگر پالت پلاستیکی دست دوم  این است که حافظ محیط زیست می باشد و مانع قطع درختان می شود که برای ساخت پالت چوبی به کار می رود.





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: